tiistai 1. helmikuuta 2011

Loikkaus

Rytkönen teki loikan Vapauspuolueeseen uutisoi Kainuunsanomat 31.1.11 julkaisemassaan artikkelissaan.
Ja tottahan se on että vaihdoin vasemmistosta Vapauspuolueeseen. Jutussaan Kainarin oli taas pakko kertoa 2006 tapahtuneita asioita. Ketä perkelettä ne enään kiinnostaa minä vaan kysyn.

Tein kuulemma pitkän loikan laitavasemmalta äärioikealle. Taitaa tulla minusta sitten pituushyppääjä ja parempi niin kun ei tuo pitkän matkan juoksu onnistu.

Nyt lähden sitten ehdokkaaksi eduskuntavaaleihin, elikkä ääniä ja tukijoukkoja tarvitaan.
Nämä vaaalit mennään harjoitellessa ja seuraavissa kunnallisvaaleissa sitten rykästään kunnolla.

Vapauspuolue ei ole äärioikeistoa.

Vasemmistoliittoa vastaan minulla ei ole mitään. Päinvastoin minulla on mukavia muistoja ryhmästämme. Elikkä minä toivoisin ettei vasemmistokaan alkaisi minulle tästä asiasta kiukutteleen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti